Κυριακή 4 Μαΐου 2008

Γιατί αυτό, καλέ μου φίλε;
Ξέρεις πως ήμουν μικρός. Ξέρεις πως σε είχα σαν πρότυπο.
Ξέρεις πως ήσουνα μάλλον ο καλύτερος μου φίλος.
Όταν άρχισα να καταλαβαίνω τι γίνεται, οι τύψεις με σκότωναν.
Καταλαβαίνεις τι έχεις κάνει
, παιδικέ μου φίλε;
Ξέρεις ότι μετά από τόσα χρόνια, σκέφτομαι ακόμα τι είχε γίνει; Θυμάμαι, παιδικέ μου φίλε, την διάρκεια και το μετά, πολύ καλά.
Και το ξαναέκανες. Όχι μία, ούτε δύο φορές.
Και δεν το μαρτύρησα ποτέ.
Παιδικέ
μου φίλε, είσαι ο λόγος που δεν θυμάμαι να έζησα τόσο σαν παιδί.
Ναι, είσαι η αιτία που όταν κοιτάω πίσω στο παρελθόν, οι πράξεις σου είναι το πρώτο πράμα που μου έρχεται στο μυαλό. Πολλές φορές είναι η μόνη ανάμνηση, παιδικέ μου φίλε.
Μα, φίλε μου, φυσικά και Ε Σ Υ είσαι ο λόγος που δεν θέλω να κοιτάω πίσω.
Θα έπρεπε να ξέρεις ότι μετά δεν ήμουν καλά. Δεν ήθελα την ζωή μου μετά, παιδικέ μου φίλε.
Πρέπει να ξέρεις, ότι, μάλλον διαμόρφωσες ένα αρκετά σημαντικό χαρακτηριστικό του εαυτού μου, παιδικέ μου φίλε. Με έναν τρόπο κακό. Έπρεπε να το αφήσεις να γίνει μόνο του, φίλε μου.
Δεν σε μισώ. Αλλά πια δεν κλαίω, φίλε μου.

Δεν θέλω να σε ξανά αντικρίσω ποτέ, παλιέ, παιδικέ φίλε μου.

18 σχόλια:

Αρκούρης είπε...

πες μου ότι είναι φανταστική ιστορία, ε???

APSOY είπε...

...
Και κάπως έτσι καμιά φορά μεγαλώνουμε απότομα...

Καλή αρχή!

breezer είπε...

Πανέμορφο.

Καλή Αρχή με δύσκολη εκκίνηση.
Όταν όμως ξεκινά κάτι δύσκολα...δεν σταματά με τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

κάποιες φορές δεν είναι καλό να μεγαλώνεις τόσο γρήγορα όμως μετά πρέπει να αποδεχτείς αυτά που έχουν γίνει,αλλίως μόνο εσύ υποφέρεις..και το ξες καλά..οπότε μην κοιτάς το παρελθόν παρά μόνο το μέλλον και να ξες οτι οι νέοι σου φίλοι δεν θα σε απογοητεύσουν ποτέ.. αν και κάποιες φορές παραφέρονται και κάνουν πράγματα που σε στεναχωρούν...
Συγνώμη, θα 'μαι πάντα εδώ για σένα.

Keen On Boys είπε...

Καλώς τον! (επιτέλους)
Χμμμ περίεργο πόστ.. ποιός σε πείραξε;

Leviathan είπε...

kali arxi!!!!me xara eida oti ekanes post...vevaia me stenaxorise poli to periexomeno...euxomai ola na einai poli kala gia sena kai tora kai to mellon...filia bebaki!!!

Ανώνυμος είπε...

Γεια!! Ποιος σε πείραξε βρε συ;
Η αλήθεια είναι ότι οι φίλοι μερικές φορές (άθελά τους) πληγώνουν... Και πράγματι, ένα τέτοιο τραύμα μπορεί να σε κυνηγά για πολύ... Εμένα, τουλάχιστον, ακόμη με κυνηγάει...

Φιλιά :-)

sikia είπε...

μπράβο που έκανες ποστ και μάλιστα τόσο όμορφο!!!

Ιδομενέας είπε...

Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια. Δεν έχω σκοπό προς το παρόν να αρχίσω ιστιολόγιο, αυτό το έγραψα ενώ ήμουν 25ώρες άγρυπνος και ήμουν τελοσπάντων σε μια παράξενη κατάσταση.

Strahd είπε...

:(

Tόσο όμορφα λόγια με τόσο πικρία μέσα τους. Πραγματικά ελπίζω σε όποιον απευθύνεται αυτό να το διάβασε και να κατάλαβε πολλά πράγματα...

Φιλιά.

Mailo® είπε...

Έχω πάθει κάτι τώρα με αυτό που διάβασα… νιώθω τουλάχιστον περίεργα… ίσως και θυμό μέσα μου.

Από τα πιο συγκλονιστικά posts που έχω διαβάσει !!!

Είπες τόσα πολλά μέσα εδώ… με ένα και μόνο post!!! Και νομίζω ότι κατάλαβα – καταλάβαμε, πάρα πολλά… δεν χρειάζεται να προχωρήσω σε «διατυπώσεις».

Είσαι σε πολύ καλό δρόμο που βρήκες έστω και αυτό τον τρόπο να μιλήσεις… να το βγάλεις από μέσα σου.

Και να ξέρεις κάτι ακόμα… υπάρχουν και πολύ καλά παιδιά εκεί έξω αλλά πρέπει να γιατρέψεις πρώτα τη πληγωμένη ψυχή σου για να το διαπιστώσεις κι εσύ ο ίδιος αυτό που σου λέω. Η ζωή συνεχίζεται και είναι όλη δική σου. Μπορείς να τη κάνεις πιο όμορφη με θέληση και προσπάθεια και κυρίως με το να εμπιστευτείς ξανά τους ανθρώπους. Τουλάχιστον αξίζει να το ρισκάρεις.

Πολλά θα ήθελα να σου πω ακόμη αλλά αργότερα…

Θα είμαι κι εγώ εδώ κοντά σου…
Θα ήθελα να συνεχίσεις να γράφεις...

Α και κάτι ακόμα…αγκαλίτσα + ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ !!!

Ανώνυμος είπε...

Πολλὰ φιλιά, Γιωργάκη. Κι ὅπως εἴπαμε :-)

Κώστας είπε...

Φοβερό

Hfaistiwnas είπε...

Καλησπέρα,
δεν μου ήρθε καλά αυτό που διάβασα πραγματικά. Κάπου σε σχόλιο διάβασα ότι κάποιος ένιωσε θυμό.. και εγώ το ίδιο, δεν μπορώ να κάνω τίποτα βέβαια..
Για να μπορείς να το βγάζεις έστω και με γραπτό λόγο, ίσως να σημαίνει ότι πλέον είναι κάτι παλιό.. κάτι που είναι μόνο μια ανάμνηση.. κάτι που δείχνει ότι είσαι δυνατός, ας είσαι μικρός..
Τι να σου ευχηθώ; Να 'σαι καλά...
Kαληνύχτα..

comingThrough είπε...

...!!!:(

Kalispera! :)

Hfaistiwnas είπε...

:) Ελπίζω όλ καλά!!

mahler76 είπε...

άουτς....

g for george είπε...

Μου αρέσει να πιάνω μπλογκ που βρίσκω ενδιαφέροντα, από την αρχή.

Βρήκα μια δύσκολη αρχή. Που ελπίζω να είχε ένα τέλος.